Search Results

  1. Dapat Pantat Masa Harijadi | Cerita Orang Melayu

    Woiii! ko tengok apa hah ... Aku lebih tak tahan bila nampak jelas kedua putingnya agak besar berdiri ... Buat pertama kali aku memeluk dia aku terrasa ...
    ceritaorangmelayu.wordpress.com/…02/06/dapat-pantat
  2. KOLEKSI CERITA PANAS: KISAH 1 - cipaphunter.blogspot.com

    ... batang pelir aku yang boleh tahan besar dan ... buat kali pertama.Aku mainkan kepala pelir aku kat ... batang pelir aku kali ni.Bila ...
    cipaphunter.blogspot.com/2009/09/kisah-1.html
  3. Lelaki Melayu Bernafsu: February 2011

    (Sakitt!.. begitulah jeritan I dalam hati menerima tujahan pertama batang koneknya yang amat besar ... live dan pertama kali ... lelaki tu tengok I ...
    lelakimelayubernafsu.blogspot.com/…_01_archive.html
  4. Cerita X218: Tonton video lucah

    Batang pelir lelaki cina ini tidaklah besar sangat. ... Pertama kali aku memegang pelir orang lain selain suamiku. Kali ini pelir lelaki cina tua yang tak bersunat.
    ceritax218.blogspot.com/…04/tonton-video-lucah.html
  5. Cerita Dewasa Panas: SUAMI KAWAN

    ... tengok. Inilah foreskin ... besar melingkari batang berotot itu seperti cacing berlingkar di bawah kulit gelap. Aku rasa teruja kerana pertama kali melihat batang ...
    www-ceritadewasapanas.blogspot.com/…uami-kawan.html
  6. Cerita Lucah – Anak Isap Konek

    Malah ketika pertama kali Dayana didatangi tetamu ... Dayana macam tahu aku seronok tengok dia pakai baju ... hisap pelir ayah cerita lucah; aku suka konek besar;
    www.ceritalucah.info/…ta-lucah-anak-isap-konek.html
  7. untuk bacaan ku - akusukabendeni.blogspot.com

    Kali pertama beresetubuh dengan ... sedapnya` aku merintih perlahan menerima tusukan nikmat batang pelir abang yang besar ... Ini first time aku tengok kakakku bogel ...
    akusukabendeni.blogspot.com
  8. cerpen blue gempak!!!

    Pertama kali Lebai Seman tanpa sengaja menyentuh tetek isteri anak saudaranya itu dia agak terkejut, ... Lepas dia tengok batang saya yang agak besar.. ...
    cerpensexblue.blogspot.com/feeds/posts/default
  9. Main Dengan Budak Lelaki - cerita lucah melayu

    ... marilah tengok. ... Pertama kali aku menikmati bau konek. ... Tak sangka aku melihat pelir Azman begitu gagah dan besar berbanding dengan tubuhnya yang kecil itu.
    ceritalucahmelayu.sextgem.com/…ntry/6917023-main...
  10. Mak Cik Yah | CERITA SEKS EROTIKA'S BLOG

    “Agaknya la tu,lagipun Ain dah besar,dah ... tak saya nak tengok Makcik ... aku ke dalam lubang cipap Makcik Yah aku tu buat kali pertamanya pada ...
    ceritasekserotika.wordpress.com/…/07/06/mak-cik-yah
Prev   1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17   Next