Search Results

  1. PENGALAMAN PERTAMA – ASYIKNYA | CERITA18

    Mak Usu tahu Man pernah tengok VCD ... ramas buah dada Mak Usu yang sederhana besar ... bila tercium bau kemaluan Mak Usu. Pertama kali aku menikmati ...
    cerita18cerita.blogspot.com/…/pengalaman-pertama...
  2. Cerita Syok: Main dengan menantu

    Hari-hari nak main. Batangnya pulak boleh tahan besar. Dia pun kuat sex juga. ... I paling belakang, I tengok dia dah stim habis. ... Kali petama; Erghh..1st time ...
    cerita-syok.blogspot.com/…/main-dengan-menantu.html
  3. www.melayuseks.tk: July 2007

    Pertama sekali aku ingin perkenalkan diriku..Rizal. Aku tinggal menyewa di sebuah kawasan perumahan di PD.Aku berjiran dgn sepasang suami isteri iaitu Yusof dan ...
    malaysiastory.blogspot.com/2007_07_01_archive.html
  4. Rogol Bini Jiran | Koleksi Cerita

    ... zakar ku. aku teruskan menggeselkan kepala zakar pada kawasan tersebut sehingga tubuh bini jiran aku ni mengejang untuk kali kedua di mana dia mencapai klimak ...
    koleksicerita.wordpress.com/2009/05/23/rogol
  5. ..Himpunan Cerita Seks..: KISAH SEKS PERTAMA AKU BERSAMA ANAK ...

    kisah seks pertama aku bersama anak angkat nenek aku a.k.a akak awin part 1
    ceritaseksfantasi.blogspot.com/…sah-seks-pertama...
  6. batang besar | Cerita Orang Melayu

    Posts about batang besar written by walawei!! ... Aku ingin berkongsi pengalaman interracial aku dengan budak negro dari Afrika.
    ceritaorangmelayu.wordpress.com/tag/batang-besar
  7. Suami Enggan Jimak | kisah RUMAHTANGGA moden

    hmmm mcm tu sekali yer,, saya simpati bila baca kisah puan, apa pun,,kita sebagai isteri tak patot berkelakuan demikian, sebenarnya saya jg kadang2 mengalami masalah ...
    hamden.proboards.com/thread/95
  8. ..Himpunan Cerita Seks..: CERITA BENAR TENTANG SEORANG ISTERI 1

    Amy masih lagi mengulum butuh besor dan panjang Asyraf, habis telor pelir dikulum serta diramas ramas oleh Amy. Asyraf kesedapan, jarang sekali dia dapat ...
    ceritaseksfantasi.blogspot.com/…/05/cerita-benar...
  9. Cerita Seks | Sex Story Cerita Sex untuk golongan tertentu ...

    Cerita Seks untuk golongan tertentu sahaja. ... Kisah Atie. Kejadian ini benar-benar berlaku kira-kira 12 tahun yang lalu dan tetap segar dalam ingatan dan kadang ...
    ceritaseks.multivisit.com/kisahatie.htm
  10. NOTES: Berkongsi Dengan Jiran - 7

    Aduuh, tembam juga puki dan nonok Kak Rahmah. Tak kalah dia dibandingkan dengan aku punya, cuma bulunya lebat sedikit daripada bulu aku. Ternyata aset istimewa yang ...
    refreshnotes.blogspot.com/…erkongsi-dengan-jiran...
Prev   1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17   Next