Search Results

  1. Pengalaman main dengan negro dari africa. | gadisbunian

    Agak lama jugak aku peram entry nie..takut2 suamiku menghidu blog tanpa izinku ini… bahaya kalau buat di rumah..dengan sibuk menjaga anak.. menjaga suami… mmg ...
    gadisbunian.wordpress.com/…01/03/pengalaman-main...
  2. Reaksi pertama korang bila tak sengaja ternampak senjata ...

    Reaksi pertama korang bila tak sengaja ... 4-5 years back pernah 2-3 kali terserempak ngan flasher ... Senang citer..jika 'ter' tengok mende tu..buat ...
    mforum.cari.com.my/…m.php?mod=viewthread&tid=641675
  3. KUASA LELAKI GHAIRAH: KEPUASAN SEKS SUAMI DENGAN ADIK IPAR

    seks bebas,kepuasan seks,zakar panjang,zakar besar,zakar tahan lama,faraj ketat,faraj sempit,faraj longgar,tahan lama,ubat kuat,minyak wangi,pemikat,hormon pemikat ...
    kuasalelakighairah.blogspot.com/…ks-suami-dengan...
  4. Cerita Dewasa Nafsu Seks tetanggaku Yang Sangat Liar

    Apa lagi melihat tetek yang besar dan tegang. ... Tengok saja perempuan seksi, pelir aku akan tegang dan hujungnya terus ... Itulah kali pertama aku menyentuh tundun ...
    www.liputandewasa.com/…-tetanggaku-yang-sangat-liar
  5. Tak Ada Kena Mengena Hidup Mahu Pun Mati Hanya Hiburan ...

    Aku kuakkan rambut Aina untuk mencari belakang tengok ... tapi dengan batangnya yang keras dan besar ... Setiap kali kepala pelir itu tersentuh pintu farajnya ...
    ahsyokciterseks.blogspot.com/…09/isteri-curang.html
  6. Tonton video lucah | Cerita Lucah

    Bila tengok video tu penis saya tegang, ... Batang pelir lelaki cina ini tidaklah besar sangat. ... Pertama kali aku memegang pelir orang lain selain suamiku.
    ceritabohsia.blogspot.com/…/tonton-video-lucah.html
  7. Cerita Dewasa Panas: SERVIS JANDA GERSANG

    ... awak tengok apa rosaknya,” arah Ah Tong ... Pertama kali dalam hidupnya dia ... Dia tahu pelirnya dua kali lebih besar dan panjang dari pelir Ah Tong yang ...
    www-ceritadewasapanas.blogspot.com/…da-gersang.html
  8. memori: budak baru belajar

    Pertama kali aku merasakan nikmat ... "Awak tengok puas-puas macam mana lelaki ... Intan sudah bersiap sedia menerima tindakan susulan dari batang pelir besar dan ...
    tuluscintaku-nabilanatasyah.blogspot.com/…k-baru...
  9. My Diary: Pengalaman Pertama

    Ternyata batang cukup besar sehinggakan aku hanya mampu menghisap tak ... Ini kali pertama aku merasa nikmat sekali ... dah ada barang,,x tengok muka dah bro. ...
    diary-yana.blogspot.com/…04/pengalaman-pertama.html
  10. Blog Gadis Hornee: Cikgu Faridah Pepek Tembam.

    Sebagai permulaan babak pertama ini elok juga kalau kita berkenalan sedikit sebanyak dengan watak utama (akulah tu). Aku seorang lelaki tulen, penuh kelembutan, agak ...
    gadishorneee.blogspot.com/…aridah-pepek-tembam.html
Prev   1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17   Next