Search Results

  1. gersang: lelaki n lelaki

    Aku menyetubuhi tubuh kecil arel yang aku sayang dengan penuh nafsu walaupun terpaksa bebrapa kali menyapu air mata arel yang menitis akibat kesakitan menahan perit ...
    nick-gersang.blogspot.com/…/02/lelaki-n-lelaki.html
  2. malam pertama perkahwinan suami isteri | Seks Melayu ...

    Dikuakkan rambut Maria untuk mencari belakan tengok ... setiap kali pula hujung pelir itu ... ke kemuncaknya walaupun tidak sehebat kali pertama ...
    seksmelayuceritaseks.wordpress.com/…alam-pertama...
  3. Mama Berghairah Oleh Pelir Anak #2

    Mama Berghairah Oleh Pelir Anak #2 – Kali ini dalam keadaan Jonni berjaga, ... “dah besar anak mama nie, ... Biasalah kali pertama. ” itu baru tengok pepek ibu, ...
    awek-bogel.xlucah.com/…berghairah-oleh-pelir-anak-2
  4. Cerita Seka Melayu: Kisah Lucah Cikgu Manis

    Kisah Lucah Cikgu Manis Kisah Lucah Cikgu Manis | Selamat Pagi cikgu....itulah peerkataan pertama bila cikgu Laili masuk ke kelas aku...Selaku ketua kelas aku dah ...
    ceritasekamelayu.blogspot.com/…tu-malam-sahaja.html
  5. KEHANGATAN ANAK DARA - seks-panas.blogspot.com

    Tak cukup dengan tu aku pun menyapai tangan Yati untuk meraba pelir aku, ... Tapi kali ini batangku rasa perit ... “Ya lah mari kita tengok siapa punya yang besar ...
    seks-panas.blogspot.com
  6. Cerita Hot Melayu: isteri dan kawan -kisah benar-

    ... aku tahu kawan ku ini memiliki batangpelir yang panjang dan besar..dan ... pelir lain buat pertama kali..abg ... tengok binku klimaks banyak kali ...
    bolehleh.blogspot.com/…i-dan-kawan-kisah-benar.html
  7. JANDA GERSANG | PartTimeBF

    Itulah kali pertama saya ... awak tengok apa rosaknya,” arah Ah ... Dia tahu pelirnya dua kali lebih besar dan panjang dari pelir Ah Tong yang ...
    parttimebf79.blogspot.com/…13/01/janda-gersang.html
  8. March | 2015 | Diari Seks Intim

    Episod pertama kali aku jilat pantat ... dia berlaku lebih kurang sehari dua lepas kali pertama kitorang tengok video ... “Kote.. Konek.. Pelir.. Kepala butoh ...
    diariintim.wordpress.com/2015/03
  9. Kena Goda | Arkib Dewasa

    Julia namanya dan mukanya agak seksi juga.Yang jelas teteknya bersaiz agak besar ... cuma suka tengok aje, ... Ju terasa seronok setelah pertama kali di fuck oleh ...
    arkibdewasa.wordpress.com/2015/03/14/kena-goda
  10. Jiran -Bini Org | Arkib Dewasa

    Milah mengenggam batang pelir Rafik. Besar. ... zila dah klimaks buat kali pertama. Aku mainkan kepala pelir aku kat kelentit ... Aku tengok lubang dia terkemut ...
    arkibdewasa.wordpress.com/category/jiran-bini-org
Prev   1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17   Next